motto

Cennik

Podane ceny są cenami orientacyjnymi, mogą czasami różnić się w pewnym zakresie, w zależności od rozwiązań konstrukcyjnych.

Weryfikacja i regulacja luzów zaworowych: 

Silnik:

Cena:

1-cylindrowy

120 zł

R2

180 zł

V2

180 zł

R4

250 zł

V4

250 zł

Boxer

od 200 zł

 Ducati desmo:

2-zaworowe

350 zł

4-zaworowe

500 zł

 Plus ewentualny koszt płytek regulacyjnych

 

Pełny serwis gaźników: czyszczenie, regulacja, ustawianie poziomów paliwa, synchronizacja przepustnic 

Silnik:

Cena:

1-cylindrowy

120 zł

R2

180 zł

V2

200 zł

R4

250 zł

V4

300 zł

Boxer

od 200 zł

 Wymiana łańcucha rozrządu: 

Środkowy: przeciąganie(łączenie na zapinkę)

150-300 zł

Środkowy: w całości(rozebranie silnika)

500 - 1 000 zł

Boczny

150 – 250 zł

Demontaż i montaż głowicy(wymiana uszczelki): 

Silnik:

Cena:

1 cylindrowy

200 zł

V2

w przypadku jednej głowicy koszt jak wyżej, w przypadku dwóch koszt x 2

R2

250 zł

V4

w przypadku jednej głowicy (dla 2 cylindrów) koszt jak dla R2, w przypadku obu głowic koszt x 2

R4

400 zł

 W przypadku konieczności wyjęcia silnika z ramy dla demontażu głowicy (m.in. w wielu współczesnych rzędowych czwórkach i widlakach, np. GSXR, YZF, CBR, jak również Vulcan, Shadow i inne) zostanie doliczony koszt rozebrania i złożenia motocykla, w zależności od modelu i komplikacji konstrukcji - 500 – 1000 zł.

 Wymiana uszczelniaczy zaworowych: 10 zł szt.

Wymiana uszczelniacza zaworu plus docieranie zaworu: 20 zł szt.

 

Remont silnika (demontaż, weryfikacja, naprawa, ponowny montaż): 

Silnik:

Cena:

1 cylindrowy

500 zł

R2

800 zł

V2

800 zł

R4

1000 zł

V4

1000 zł

Boxer

1000 zł

 Powyższe stawki dotyczą silnika dostarczonego luzem. W innym przypadku zostanie doliczona opłata za wyjęcie i włożenie z powrotem silnika do ramy oraz wszystkie czynności pośrednie (demontaż i montaż owiewek, instalacji elektrycznej, układu wydechowego, zasilania, chłodzenia itd.), w zależności od konstrukcji - 200 – 1000 zł

 Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrze: 30 zł

Pomiar ciśnienia oleju: 50 zł

Wymiana świec zapłonowych: 10 – 50 zł/ sztuka w zależności od konstrukcji

Wymiana oleju w silniku (z filtrem): od 30 zł

 UWAGA!!! W pewnych przypadkach do powyższej stawki zostanie doliczony koszt demontażu niektórych podzespołów, np. Yamaha XVS 1100 Dragstar – dla wymiany filtra oleju należy zdemontować kompletny układ wydechowy, w niektórych motocyklach sportowych należy zdemontować owiewki, itp.

 Wymiana oleju w przekładni końcowej (dyfer): 20 zł

 

 Wymiana filtra: 

powietrza

od 20 zł, w zależności ile podzespołów trzeba zdemontować po drodze

mycie i nawilżenie gąbkowego filtra powietrza oraz filtra K&N

40 zł  

 Wymiana płynu chłodzącego: 40 zł

 

Wymiana sprzęgła: 

silniki 1 – cyl, rzędowe poprzeczne i widlaste poprzeczne

100 - 200 zł

silniki wzdłużne (boxer, widlaste wzdłużne np. Pan European, CX 500, Moto Guzzi)

wyceniane indywidualnie

 Wymiana zestawu napędowego (łańcuch + zębatki): 150 zł

Smarowanie i regulacja łańcucha napędowego: 30 zł

 

Wymiana łożysk:

koła przedniego/tylnego

50 zł/koło

główki ramy

250 zł

tylnego zawieszenia, wahacza

od 200 zł

 

Wymiana płynu hamulcowego wraz z czyszczeniem i konserwacją tłoczków:

obieg z jednym zaciskiem

80 zł

obieg z dwoma zaciskami

120 zł

obieg z układem ABS

od 200 zł

 

Wymiana klocków hamulcowych, czyszczenie zacisku: 30 – 50 zł w zależności od konstrukcji

Wymiana uszczelek pompy hamulcowej lub sprzęgła(rozłożenie i złożenie pompy): 80 zł

Wymiana uszczelniaczy i oleju przedniego zawieszenia: 75 zł /laga

Wymiana samego oleju w przednim zawieszeniu: 40 zł /laga

 

 Inne: 

Wymiana żarówki reflektora

od 20 zł

Obsługa akumulatora (uzupełnienie elektrolitu, ładowanie)

20 zł

Naprawa instalacji elektrycznej (1 roboczogodzina)

50 zł

Rozbrojenie osłon motocykla i uzbrojenie

70 zł

Montaż wyświetlacza biegów

200 zł

Montaż podgrzewanych manetek, gniazda zapalniczki

150 zł

Demontaż i montaż kompletnego układu wydechowego

od 100 zł

Demontaż i montaż tłumika

30 - 50 zł

Montaż crashpadów

50 - 100 zł

Montaż Scottoiler'a

100 zł

Montaż tankpadu

30 zł

Naprawa gwintu

od 20 zł

 

Kompleksowa ocena stanu technicznego motocykla/skutera, doradztwo przy zakupie:

Na miejscu w warsztacie - 70 zł

Wyjazdowo (tylko w granicach Olsztyna) – 100 zł

MOŻLIWOŚĆ WYJAZDU Z KLIENTEM PO MOTOCYKL W DALSZE MIEJSCA KRAJU, WTEDY DO STAWKI OGLĘDZIN NALEŻY DOLICZYĆ 50 ZŁ ZA KAŻDĄ GODZINĘ WYJAZDU.

Odblokowanie motocykla, skutera: 100 - 300 zł

Wymiana paska napędowego oraz rolek (skutery): 50 - 100 zł

1 roboczogodzina warsztatowa: 50 zł

 

 WSZELKIE POŁĄCZENIA ŚRUBOWE DOKRĘCAMY KLUCZAMI DYNAMOMETRYCZNYMI WEDŁUG WARTOŚCI MOMENTÓW ZALECANYCH PRZEZ PRODUCENTA DANEGO POJAZDU.

WSZĘDZIE GDZIE TO TYLKO MOŻLIWE STOSUJEMY NOWE USZCZELKI, O-RINGI, PODKŁADKI MIEDZIANE ITP. NIE ROBIMY PATENTÓW NA SILIKONIE.

MOTOCYKL PO SERWISIE PRZECHODZI ZAWSZE JAZDĘ TESTOWĄ DLA UPEWNIENIA SIĘ, ŻE WSZYSTKO JEST W PORZĄDKU.

NIEZALEŻNIE OD WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI ZAWSZE SPRAWDZAMY NACIĄG ŁAŃCUCHA, STAN OLEJU W SILNIKU ORAZ CIŚNIENIE W OGUMIENIU, W RAZIE POTRZEBY DOKONUJEMY ODPOWIEDNICH REGULACJI.

© - MOTOMAGIK
Ul. Augustowska 30, Olsztyn
tel. 507 - 061 - 897